پروژه مسکونی شمس آباد

معماری و تغییر پلان

در بازسازی خانه شمس آباد، تیم معماری نوآسا با در نظر گرفتن نیاز پروژه و سلیقه کارفرما، محل آشپزخانه و اتاق رو با هم تعویض و سالن هال و پذیرایی به صورت طولی در امتداد آشپزخانه طراحی کرد. به این صورت نورگیری آشپزخانه از تراس و نور کل خانه بسیار بیشتر و ظاهر خانه بسیار جذاب تر شده است. قبل از شروع اجرا طرح معماری به مشتری نشان داده میشود تا مشتری دید کامل و جامعی از انتهای کار اجرا داشته باشد.

بازسازی سرویس های بهداشتی

تمامی سرویس های بهداشتی در این پروژه به صورت صفر تا صد بازسازی و تمامی شیرآلات، کابین روشویی و توالت های فرنگی تعویض شد. تمامی سرامیک های سرویس ها با طراحی معماری و سلیقه کارفرما توسط تیم اجرای ما به صورت کامل نصب شد.

قبلبعد

2 ماه

مدت پروژه

زمستان 1401

تاریخ پروژه

75 مترمربع

مساحت پروژه

کانال سازی مجدد کولر و بالا بردن ارتفاع سقف

با توجه به کانالکشی قدیمی واحد که ارتفاع سقف را در زیر کانال کولر بسیار کم کرده بود و همچنین تغییر پلان واحد نیاز به کانال کشی مجدد کانال کولر در واحد وجود داشت و با توجه به طراحی معماری کانال کشی مجدد کولر را انجام دادیم و با توجه به ارتفاع بیشتر سقف، واحد ظاهر بسیار مطلوبی پیدا کرد.

قبلبعد

کناف کاری سقف

سقف واحد به دلیل عبور تیر بتنی از وسط هال و پذیرایی ظاهر زیبایی نداشت. تیم معماری نوآسا با راهکارهای عالی خود از این مسئله سقف به عنوان جداکننده فضا استفاده کرده و ما با استفاده از کناف فضاسازی بسیار عالی را در خانه انجام داردیم.

قبلبعد

ساخت و اجرای کابینت

با توجه به فضای جدید برای بازسازی آشپزخانه خانه در شمس آباد، کابینت جدید هایگلاس برای آشپزخانه طراحی، ساخته و اجرا شد. ما از ستون بین پذیرایی و آشپزخانه به عنوان جدا کننده فضای این دو محیط استفاده کردیم تا آشپزخانه به صورت کامل از داخل هال و پذیرایی دید نداشته باشد. این آشپزخانه مدرن محسوب میشود، برای مشاهده آشپزخانه های نئوکلاسیک اینجا کلیک کنید.

لوله کشی مجدد آشپزخانه و سرویس ها و جابجایی محل رادیاتورها

با توجه به سن ساختمان (بالای 20 سال) و همچنین جابجایی محل آشپزخانه و تمامی رادیاتورها، کلیه لوله کشی واحد شامل آشپزخانه، رادیاتورها و سرویس ها تعویض و مجدد با توجه به پلان معماری لوله کشی را انجام دادیم.

سرامیک و لمینیت کف و ساخت کمد کمجا در اتاق

در این پروژه کف هال و پذیرایی و آشپزخانه را سرامیک و کف اتاق اتاق خواب ها را لیمینت کار کردیم. با توجه به مستطیل بودن هال و پذیرایی و آشپزخانه از سرامیک مستطیلی در جهت طول خانه استفاده کردیم تا خانه فضای یکپارچه و زیبایی را به خود بگیرد. همچنین با توجه به نیاز کارفرما در اتاق خواب مستر کمد و تخت سرتاسری کمجا تعبیه کردیم. برای مشاهده روند انجام کار پروژه ها ما را در اینستای محموعه دنبال کنید.

قبلبعد

تعویض پنجره ها به یو پی وی دوجداره

تمامی پنجره های این خانه به پنجره دوجداره یوپی وی سی تعویض شد و همچنین در دیوار بالکن هم پنجره دوجداره قرار دادیم تا از محیط بالکن استفاده کاربردی و بهینه تری بشود.

قبلبعد